Wednesday, August 24, 2005

otak jam sehari

problem....

1) Aku tak tahu nak makan ape hari ni. Tah napa otak aku jam gila sampai nak pk pon slow. Dgn kemampuan memasak aku yg terhad, asek2 aku masak benda yg sama n ulang2 . naik jelak lah plak. Nak masak benda baru tak reti or tak cukup bahan. Yang mane dirasakan best utk dimakan hari ni?...
a) ayam kurma
b) ayam sup
c) sardin dlm tin
d) ikan masak kari
Adakah aku harus baca horoskop utk pilih lauk mane yg harus dimasak??.. hahaha. stupid. No idea no idea no idea

2) Nak tgk wayang. Pun satu hal. Mane satu cite yg best?. Seme pon cam best. Kalu ikut hati nak je aku tgk sekali 2 or 3. tp nak jimat duit.. sekali tgk rm30 beb..
yg mane aku pt tgk?
a) Island
b) War of the world
c) madagascar
d) Robots
e) 電車男
p/s: adakah aku harus tanye akak kat kaunter tiket tu cite mane yg patut aku tgk?.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home