Wednesday, September 21, 2005

To myself

Mlm ni aku akhirnya dapat tido lambat sbb esok aku x baito(part time). So sempat jugalah aku tgk2 subjek apa yang aku kene amek sem baru nih. Hm... nampaknya banyak yang aku kene amek. Ni seme gara2 sikap kemalasan aku sebelum ni.

Sem baru ni bagi aku satu cabaran or satu misi penting yang mesti aku selesaikan. Masa depan aku bergantung pada sem ni.

Pd diri aku sendiri, aku doakan moga badan aku akan patuh pada kehendak arahan otak n desire aku. Jgn lg difikirkan malas. Jgn lg difikirkan rehat rehat rehat. Kembali kpd "aku" yg dulu. Rajenkan diri pergi kelas. Ulangkaji setiap hari. Banyakkan berdoa pd tuhan moga dipermudah terima ilmu. Dimasa tgh2 malas tu, ingat2 la belajar sebenarnya lebih menyeronokkan dr membasuh tandas n basuh pinggan orang yg memenatkan masa baito tu. Gandakan usaha lebih dr org lain.Semoga Doa dan harapan aku ni dimakbulkan tuhan. Amin

p/s: To all my friends, doa2kan la aku utk harung salah satu cabaran dunia ni. Kerana tuhan unuk manusia. N credit juga aku nak berikan pd reissz yg telah menasihatkan aku supaya jgn pk negatif. Pk sentiasa diri boleh.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home